Usein kysytyt kysymykset

Näitä asioita meiltä kysytään eniten - Usein kysyt kysymykset

Siskon Siivouksen omistaa 100% konsernimme emoyhtiö Domedi Oy. Konsernimme omistuksen jakavat toimitusjohtajamme Terhi Kotkansalo ja joukko kotimaisia asiantuntijoita.

Koko Suomen alueella. Toimistomme sijaitsevat Helsingissä, Turussa ja Tampereella.

99 % työntekijöistämme on Siskon Siivouksen omia työntekijöitä. Valituilla paikkakunnilla toimimme yhteistyössä paikallisten pienyrittäjien kanssa. He noudattavat Siskon Siivouksen konsepteja ja palvelumalleja, sekä toimivat palvelupäällikkömme valvonnassa.

Meillä on 1400 koulutettua puhtauden ammattilaista, joten emme kärsi työvoimapulasta. Olemme myös iloksemme erittäin haluttu työnantaja ja meille haetaan useimmiten nykyisten työntekijöiden suositusten perusteella. Vuonna 2024 meille haki 13 000 ihmistä töihin.

Teille tulee oma perehdytetty siivooja. Jokainen siivooja käy läpi Siskon Siivouksen oman kattavan perehdytyksen, johon sisältyy alku- ja kohdeperehdytys. Tämän lisäksi suunnittelemme jokaiselle halukkaalle koulutuspolun.

Kaikki siivoojamme eivät puhu suomea. Meillä on arjessamme kaksi pääasiallista kieltä: suomi ja englanti. Varmistamme työntekijöidemme osaamisen tarjoamalla esimerkiksi perehdytykset molemmilla kielillä. Emme syrji kielitaidon takia ja päivittäisessä työssämme käytämme esimerkiksi puhelimen käännöstyökaluja, jolla varmistamme että kaikki ymmärtävät sovitut asiat. Mikäli asiakaskohteessa on perusteltuja erityisvaatimuksia kielitaidon osalta, esimerkiksi työturvallisuuden takia, löytyy meiltä tähänkin osaavat siivoojat.

Meillä on osaajia yli 70 eri maasta. Työntekijämme edustavat eri kulttuureja, mutta me keskitymme ammattitaitoon ja palveluun. Kaikilla on sama sitoutuminen laadukkaaseen työhön riippumatta taustasta.

Jokaisella alueella työntekijöitä perehdyttävät ja opastavat kouluttajat, kummit ja ohjaajat. Kummeilla on vahva ammatillinen osaaminen ja sitoutuminen työhön. Perehdyttäjät varmistavat työn laadun yhdessä siivoojan kanssa.

Jokainen työntekijämme käy läpi alkuperehdytyksen sekä kohteessa tapahtuvan perehdytyksen, jossa huomioidaan kohteen vaatimukset. Käymme perehdytyksissä läpi mm. työturvallisuuteen ja asiakaspalveluun liittyviä asioita sekä varmistamme jokaisen siivousosaamisen. Meillä perehdytetään niin kauan, että ihminen osaa oma työalueensa. Suunnittelemme kaikille halukkaille koulutuspolun. Lisäksi kaikilla työntekijöillämme on mahdollisuus suorittaa ammattitutkinto oppisopimuksena. Meidän aine-, väline- ja konetoimittajat järjestävät säännöllisesti omia koulutuksiaan.

Suunnittelemme kaikille halukkaille koulutuspolun. Lisäksi kaikilla työntekijöillämme on mahdollisuus suorittaa ammattitutkinto oppisopimuksena. Meidän aine-, väline- ja konetoimittajat järjestävät säännöllisesti omia koulutuksiaan.

Uskomme, että motivaatio syntyy siitä kun työntekijällä on mahdollisuus onnistua, hän kokee olevansa oikea ihminen oikeassa paikassa ja hänen hyvinvoinnillaan on merkitystä. Meillä jokaisella työntekijällä on oma palveluesihenkilö ja ohjaaja, jotka pitävät yhteyttä säännöllisesti, kysyvät mitä kuuluu ja myös kuuntelevat vastauksen. Säännöllisen yhteydenpidon lisäksi käymme kehityskeskusteluita ja suunnittelemme yhdessä jokaiselle halukkaalle koulutuspolun. Tapaamme toisiamme useamman kerran vuodessa mm. tiimipalavereissa, jotka tarjoavat työasioiden lisäksi mahdollisuuden viettää aikaa työkavereiden kanssa myös rennommissa merkeissä. Jokaisella alueella on kummeja, jotka perehdyttävät ja tukevat esihenkilön ja ohjaajan lisäksi muita työntekijöitä. Meillä jokainen saa olla oma itsensä ja ymmärrämme, että jokainen tekee myös virheitä. Yksi arvoistamme on ”kiitä” ja sen mukaisesti jaamme usein positiivista palautetta hyvin tehdystä työstä.

Jokainen asiakas saa oman nimetyn palveluesihenkilön, joka yhdessä asiakaspalvelumme kanssa auttaa kaikissa tilanteissa. Kirjaamme toiminnanohjausjärjestelmään kaikki tekemämme omavalvonnat, asiakaskäynnit ja asiakkaan antamat palautteet. Käytössämme on aina ajan tasainen tieto asiakkaastamme.

Kyllä, käytämme nykyaikaisia koneita. Kohteesta vastaava palveluesihenkilömme tekee lopullisen valinnan koneista, jotta ne ovat sopivat juuri kyseiseen kohteeseen.

Totta kai! Me huolehdimme, että teiltä kysytään kaikki oleelliset tiedot tarjousta varten.

Jos toimistonne on alle 1000m2, saatte hinta-arvion minuutissa toimistosiivouslaskurillamme. Tarvitset vain toimistonne neliömäärän ja arvion kuinka monta kertaa haluaisitte siivouksen. Jotta saatte varmasti todellisia tarpeitanne vastaavan kokonaisuuden, käy meidän asiantuntijamme vielä kokonaisuuden läpi ennen sopimusta.

Alueilla, joissa meillä on jo paljon toimintaa, aloitus onnistuu ripeästi. Pienempiin kohteisiin saamme osaavan ihmisen muutamassa päivässä.

Koulutamme useamman varahenkilön jokaiseen kohteeseen. He saavat saman perehdytyksen kuin vakituiset siivoojat ja ovat tavoitettavissa lyhyellä varoitusajalla. Asiakkaillamme siivoavat aina koulutetyt työntekijät ja meillä on aika käytössä ajan tasainen listaus kohteen tekijöistä.

Teemme asiakaskohteissa omavalvontaa yhdessä työntekijöiden kanssa 1-5 kertaa viikossa, riippuen kohteen koosta. Yhdessä asiakkaan kanssa teemme laatukierroksen noin kerran kuukaudessa. Käymme samalla läpi palautteet, omavalvonnat ja tehnyt toimenpiteet. Kaikki palautteet, laatukierrot ja poikkeamat kirjataan toiminnanohjausjärjestelmään ja näistä kootaan asiakkaalle räätälöidyt raportit.

Kyllä, meillä on kolme Laatupankin myöntämää ISO sertifikaattia (ISO 9001 - laatu, ISO 45001 - työturvallisuus ja ISO 14001 - ympäristö) ja lisäksi Ekokompassi -ympäristösertifikaatti. Näiden sertifikaattia lisäksi kehitämme palveluitamme asiakkaiden toiveiden ja tarpeiden perusteella.

Haluamme olla ympäristöasioiden osaaja ja lisätä työntekijöidemme sekä asiakkaidemme ympäristötietoisuutta. Toimintaamme ohjaavat ISO -sertfikaatit ja Ekokompassi-ympäristösertifikaatti. Meillä on näiden lisäksi perehdytykseen sisältyvä erillinen kierrätys- ja vastuullisuuskoulutus, jossa käymme läpi konkreettisella tasolla lajittelua ja kierrätystä. Noudatamme aina asiakaskohteen lajitteluohjeistuksia ja huomioimme ympäristövaatimukset.

Käytössämme on sähköinen työajanseuranta, joka parantaa työturvallisuutta ja laatua. Työntekijämme leimaavat itsensä kohteeneen sisään työvuoron alkaessa ja ulos työvuoron päättyessä. Tämän ansiosta työajan seuranta on läpinäkyvää ja selkeää kaikille osapuolille.

Annamme toiminnallamme palvelutakuun. Reagoimme heti asiakkaalta saatuun palautteeseen ja mahdolliset puutteet korjataan 24 h sisällä.

Kyllä on! Uudellamaalla meillä on päivystyssiivous, joka auttaa 24/7 kaikissa äkillisissä siivoustarpeissa. Pyrimme palvelemaan päivystysasioissa myös muiden paikkakuntien asiakkaitamme.

Kyllä onnistuu, hoidamme myös kaikki erikoissiivoukset. Uskomme yhden luukun palvelumalliin, eli yritys ei tarvitse useampaa puhtauskumppania.

On. Käymme tarpeet ja toiveet tarkkaan läpi, jotta näemme saisiko asiakkaamme lisää hyötyjä, jos ottaisimme ihmisten työkaveriksi robotin.

Pyydä tarjous

Täytä ja lähetä oheinen lomake, niin palaamme asiaan mahdollisimman pian.

Mikäli etsitte toimistoonne siivouskumppania, kokeile toimistosiivouslaskuriamme. Saat hinta-arvion heti!

 

Looking for a job?

Note we only accept applications received through our recruitment system. You can find it here rekry.siskonsiivous.fi

© 2024 Siskon Siivous Oy
Etsitkö luotettavaa
yrityssiivouksen kumppania?
Siskon Siivous.
Suurin osa asiakkaistamme suosittelee meitä, ja syy on selvä: me pidämme kiinni siitä, mitä lupaamme.

Haluaisitko jutella lisää siivouksesta? Me autamme.
Löysitkö etsimäsi?
Porrassiivous Siskon Siivoukselta.
Jos et löytänyt etsimääsi tietoa tai tarvitset lisätietoja palveluistamme, olemme apunasi. Klikkaa alla olevaa painiketta ja täytä lomake, niin otamme sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.