Tehokasta myymäläsiivousta – asiakaskokemus Kesko

Myymäläsiivouksen tiimimme palvelevat isoja ja pieniä asiakkaita ympäri Suomea. Yksi asiakkaistamme on Kesko-konserniin kuuluva K-market kauppias Lasse Anttila, joka johtaa kolmea myymälää Varsinais-Suomessa.

 

Lasse Anttila kuvaa yhteistyön Siskon Siivouksen kanssa sujuneen hyvin, ero entiseen on merkittävä ja siivoojamme tekee hyvää jälkeä ja luo hyvää ilmapiiriä. Siivoamme Lassen kolmea K-Market-myymälään useamman kerran viikossa.

 

MITEN SISKON SIIVOUKSEN PALVELUT OVAT VASTANNEET ODOTUKSIANNE?

 

Odotuksemme olivat ja ovat edelleen todella kovat. Siivouksen ulkoistus on pienemmille myymälöille iso riski, mutta katsoimme että nyt se kannattaa. Meille siivouspalveluiden osto myös arvovalinta ja koemme, että siivouksen ostaminen Siskon Siivoukselta oli järkevä investointi.

Yhteistyö on sujunut hyvin ensimmäisestä päivästä lähtien, homma otettiin vakavasti ja ihmisiä oli tarpeeksi paikalla. Eron entiseen huomasi nopeasti.

”Arki on helpompaa, kun joku muu siivoaa ja saa tulla puhtaaseen myymälään. Nyt omat myyjämme saavat keskittyä asiakkaiden palvelemiseen ja myymiseen.”

 

MILLAISIA UUDISTUKSIA SIIVOUKSEEN ON TEHTY SISKON SIIVOUKSEN AIKANA?

 

Huomasimme nopeasti, että siivousvälineet ja -aineet ovat organisoitu toimivaksi kokonaisuudeksi ja myymälöitä siivotaan aidosti puhtailla välineillä. Koemme, että hyvä säännöllinen siivous oikeilla välineillä auttaa meitäkin pitämään pinnat ja yleisilmeen hyvänä pidempään.

Siskon Siivous ehdotti myös heti alussa pyykinpesukoneen hankkimista, jotta hyvää puhtaustasoa on helpompi ja kustannustehokkaampaa pitää. Tämä oli hyvä idea, sillä emme mekään halua, että myymälöitä siivotaan likaisilla välineillä, jolloin likaa helposti vain siirretään.

 

MITEN OLEMME PYSTYNEET LUNASTAMAAN LUPAUKSEMME JA MITEN TÄMÄ ON KONKRETISOITUNUT?

 

Meille luvattiin laatua ja sen olemme tähän mennessä myös saaneet. Aiempi siivoustaso myymälöissä ei ollut riittävä meille, joten monia asioita oli helppo parantaa.

”Toistaiseksi Siskon Siivouksen työntekijä on tehnyt laadukasta jälkeä omatoimisesti ja uskomme vastaavan tasaisen laadun jatkuvan.”

Meille on tärkeää, että siivoojalla on vahva sisäinen motivaatio tehdä hyvää jälkeä ilman että kukaan katsoo vierestä. Koemme, että tämä liittyy myös työntekijöiden arvostukseen, eli miten jokainen siivooja kokee oman asemansa siivousyrityksessä ja halutaanko oma työ tehdä hyvin.

 

MISTÄ PIDÄTTE SISKON SIIVOUKSEN PALVELUISSA KAIKISTA ENITEN?

 

”Omasta siivoojastamme”, eli olemme saaneet pitää saman osaavan ihmisen meillä. Omat työntekijäni tykkäävät hänestä paljon, hän on yhteistyökykyinen, rauhallinen ja hänelle on helppo antaa pyyntöjä. Arki on helppoa hänen kanssaan.

Hän myös ymmärtää työskentelevänsä ympäristössä, jossa käy meidän asiakkaitamme. Kaikki meidän tiloissamme työskentelevät vaikuttavat siihen mitä meidän asiakkaamme ajattelevat meistä kauppana. Toistaiseksi meidän siivoojamme on vaikuttanut tähänkin kokonaisuuteen positiivisesti.

 

”Suosittelen teitä eteenpäin, koska otatte työnne ja asiakkaanne vakavasti ja haluatte tehdä työnne hyvin, kaikilla on ammattimainen ote tekemiseen. Siivouksen ulkoistus on iso taloudellinen investointi, mutta kanssanne se on oikeasti kannattanut.”

– Lasse Anttila, K-Market kauppias / K-Market Loukinainen, K-Market Ilmarinen, K-Market Halinen


 

Tutustu myös aikaisempiin blogijulkaisuihimme:

Sujuvaa yhteistyötä porrassiivouksessa – Asiakaskokemus / taloyhtiö

Ulkoistettu siivous säästää aikaa

Työntekijöiden hyvinvointi mahdollistaa laadukkaat palvelut

 

OTA YHTEYTTÄ

 

Tarvitsetteko osaavan kumppanin myymäläsiivoukseen? Ota yhteyttä! Asiakaspalvelumme palvelee 029 3400 900 ja myyjämme vastaavat yhdessä arkipäivässä tarjouspyyntöihin.