Hotelli Kuohun ja Hotelli Loimun kanssa rakennetaan kestävää kumppanuutta ja kehitetään puhtauskonseptia yhdessä

Yhteistyö Siskon Siivouksen kanssa on usein paljon enemmän kuin siivousta. Hotelli Kuohun ja Hotelli Loimun kanssa on rakennettu kumppanuutta ja luotu hotelleihin puhtauskonsepti yhdessä. Hotellien yrittäjä Noora Aartio on ollut erittäin tyytyväinen hotellisiivouksen tiimeihin Kangasalla ja Raisiossa. Työt tehdään aina iloisella kaikki onnistuu -asenteella ja ammattiylpeydellä. Noora toteaa, että pienyrittäjänä hänellä olisi yhtiökumppaninsa kanssa paljon enemmän työtä ilman hyvää siivouskumppania

 

Hotelli Kuohu ja Hotelli Loimu toimivat digihotelli periaatteella. Korona-aikana asiakkaat ovat kokeneet turvalliseksi yöpyä hotellissa, jossa ei synny turhia kontakteja. Hotellivaraukset tehdään netissä ja puhelimitse. Asiakas saa koodin, jolla pääsee kirjautumaan sisään silloin kun haluaa, jolloin liikkuminen on sujuvaa ja mutkatonta. Asiakaspalvelu on tavoitettavissa puhelimitse 24/7. Asiakkaiden toiveiden mukaan hotelleissa räätälöidään erilaisia palvelukokonaisuuksia, esimerkiksi hääpareille ja isoille ryhmille. Majoituksen lisäksi molemmat hotellit tarjoavat tilojaan etätyökäyttöön.

 

MILLAISET ODOTUKSET SIIVOUSLIIKKEELLE OLI?

 

Näemme siivouksen erittäin olennaisena osana liiketoimintaa ja odotukset olivat siksi kovat. Minua jännittikin, onnistuuko kukaan täyttämään korkeita odotuksiani. Hotelleissa ei ole vastaanottoa, eli asiakas ei voi antaa siivouksesta palautetta paikan päällä hotellin henkilökunnalle. Huoneen on oltava aina kunnossa ja mielellään ylittää asiakkaan odotukset joka kerta.

 

MITEN SISKON SIIVOUS ON VASTANNUT ODOTUKSIIN?

 

Erittäin hyvin ja jopa ylittänyt kaikki odotukseni. Siskon Siivouksen tiimistä oli korvaamaton apu, kun meillä oli kiire avata hotellit remontin jälkeen. Hotellisiivouksen tiimi organisoi kaikkien huoneiden myyntikuntoon laiton. Käynnistyksen yhteydessä hotelleissa oli aloitussiivous, ikkunanpesut ja kaikki tilat valmisteltiin ja siivottiin uudenveroisiksi. Huoneiden siivouksesta ja varustelusta laadittiin kirjalliset ohjeet, jolloin voidaan varmistaa, että huoneet ovat aina kunnossa ja standardin mukaisia, vessapaperin taitoksista teepussien asetteluihin.

 

Koen, että Siskon Siivouksen kanssa meillä on enemmän kumppanuus kuin asiakassuhde. Hyvä yhteistyö on paljon kiinni henkilökemioista, kommunikointi ja palautteen antaminen on helppoa puolin ja toisin. Asiakkaan antama palaute on aina helppo antaa eteenpäin ja myös siivoojat antavat meille paljon arvokasta palautetta mitä voisimme tehdä toisin parantaaksemme asiakaskokemusta. Meillä on sama määränpää ja avoin keskustelukulttuuri. Kaikkien tavoitteena on saada aikaiseksi paras mahdollinen lopputulos ja hotellin asiakkaat tyytyväisiksi.

 

Arvostan myös hotellisiivouksen tiimin tekemää laadunvalvontaa, joka helpottaa meidän yrittäjien työtä. Olemme saaneet keskittyä hotellien avauksen ja toiminnan kannalta oleellisiin töihin, kun voimme luottaa, että Siskon Siivouksen tiimi huolehtii siivouksesta ja laadunvalvonnasta.

 

MIKÄ ON PARASTA YHTEISTYÖSSÄ SISKON SIIVOUKSEN KANSSA?

 

Yhteistyö on todella helppoa! Meitä yhdistää huumori ja helposti lähestyttävyys. Hotelleissa on paljon muuttujia mutta missään vaiheessa ei ole ilmennyt ongelmia vaan kaikki asiat on hoidettu aina mutkattomasti kuntoon. Korona-aikana on korostunut asiakkaiden huoli siivouksesta ja turvallisuudesta. Siskon Siivoukselta on löytynyt osaamista ja ratkaisut kaikkiin erikoistilanteisiin nopeasti ja joustavasti. Dialogi sujuu aina hyvässä hengessä ja yhteistyössä, meille on kaikille ensiarvoisen tärkeää, että voimme palvella asiakkaita hyvin.

 

ONKO JOKU ASIA YLLÄTTÄNYT POSITIIVISESTI?

 

Kun avasimme ensin Hotelli Kuohun Kangasalla, meillä oli koossa niin huipputiimi, että ajattelin olevan mahdotonta löytää samanlainen tiimi Raisioon myöhemmin avattuun Hotelli Loimuun. Siskon Siivous kuitenkin ylitti tässäkin odotukseni! Myös Raisioon löydettiin huipputekijät ja on ollut ihana seurata miten sydämellä ja tinkimättömästi kaikki tekevät työtään. Olen aina pyytänyt siivoojilta, että sanokaa jos jotain kannattaa tehdä toisin ja toiveeni on otettu hyvin vastaan.

 

Loimussa on erilaiset tilat kuin Kuohussa ja ihan petaustyylistä lähtien olen saanut siivoojilta hyviä ideoita, jotka kannattaa tehdä eri tavalla. Hotellisiivouksen tiimille on tärkeää, että kaikki on aina viimeisen päälle kunnossa ja halutaan ylittää asiakkaan odotukset. Korona-aikana ennakoitavuus on hankalaa, kaikkiin yllättäviin tilanteisiin on suhtauduttu hyvin ja hommia tehdään aivan mielettömän hyvällä asenteella. On mahtavaa nähdä, kuinka siivoojien ammattiylpeys näkyy heidän työssään!

 

MINKÄLAISIA ETUJA ON KUMPPANUUSAJATTELUSTA?

 

Voimme luottaa Siskon Siivoukseen kumppanina 100%. Luottamus asioiden sujuvuudesta ja avoimesta viestinnästä antaa meille yrittäjille mahdollisuuden keskittyä asiakaskontaktointiin, myyntiin ja markkinointiin. Kumppaneina olemme kaikki kiinnostuneita hotellien toiminnasta ja asiakkaiden viihtyvyydestä. Näemme kuinka hotellisiivouksessa jokainen tykkää työstään, haluaa kehittää toimintaa, uskaltaa ja haluaa sanoa mielipiteensä sekä kokee tulevansa kuulluiksi.

 

MILLAISIA ODOTUKSIA ON TULEVAISUUDEN YHTEISTYÖLTÄ?

 

Toivon, että tilanne jatkuu tällaisena ja ylläpidetään hyvää yhteistyötä. Toivottavasti kun laajennutaan, laajennutaan yhdessä ja saadaan uusiin kohteisiin yhtä mahtavia ihmisiä töihin.

 

MITÄ ODOTAT KESÄLTÄ?

 

Toivomme hotelleihin paljon kävijöitä! Hotelleihin on turvallista tulla ja molemmat sijaitsevat hyvillä paikoilla. Kangasala on upea kohde luontomatkailuun, lähellä on hienot uimarannat, leikkipuistoja, automuseo (täällä kannattaa maistaa munkkeja), harjumaisemaa ja paljon muuta. Tampereen keskustaan ajaa 15 minuutissa. Raision lähellä ovat mm. Muumimaailma ja shoppailusta pitäville Kauppakeskus Mylly. Turkuun on vain 10 minuutin matka. Toivotamme kaikki kävijät lämpimästi tervetulleiksi!

 

Kuva: Hotelli Kuohun ja Loimun yritttäjä Noora Aartio sekä Siskon Siivouksen palveluesimies Iina Steenari kokevat yhteistyön helpoksi. Puhtauskonseptia rakennetaan yhdessä asiakkaiden hyvinvointi ja viihtyvyys edellä.