Toimistosiivous

Puhtaanapidon tavoitteet

Siskon Siivouksen toimistosiivousyksikkö on erikoistunut palvelemaan kaikenkokoisia yritysasiakkaitamme. Ammattitaitoiset ja palvelualttiit siivoojamme huolehtivat toimistojen ja edustilojen puhtaanapidosta. Siivoojiemme tavoitteena on, että asiakkaamme työntekijät ja asiakkaat saavat työskennellä raikkaissa, puhtaissa ja hygieenisissä toimistotiloissa. Siskon Siivouksen normaali ylläpitosiivoussopimus sisältää asiakkaalle räätälöidyn puhtauspalvelu kokonaisuuden; säännöllisen päivittäisen ylläpitosiivouksen ja etukäteen määritellyt, yhdessä sovitut suursiivoukset.

Palveluumme kuuluvat tarpeen mukaan myös muut toimistoissa tarvittavat tuotteet ja palvelut
  • Kukkien kastelu
  • Muutto- ja huonekalujen kasauspalvelut
  • Pikatalomiestyöt: lappujen vaihdot, taulujen kiinnitykset
  • Hygieniatuotteet: paperit, saippuat, roskapussit
  • Kokouskahvitus ja kahvitarvikkeet, keksit, servietit
  • Aamupuuron keitto ja muuta mitä asiakkaamme vain toivoo
Terveellinen sisäilma

Vietämme sisätiloissa lähes 90 prosenttia ajastamme. Työpaikalla hengittämämme huono sisäilma vähentää viihtyisyyttä ja alentaa työtehoa, mutta se voi myös aiheuttaa terveyshaittoja, jopa sairastuttaa vakavasti. Siivous vaikuttaa merkittävästi sisäilman laatuun ja siten työntekijöiden terveyteen ja työn tehokkuuteen. Oikein toteutetulla laadukkaalla siivouksella voidaan selkeästi parantaa sisäympäristön laatua. Ylisiivoamiseen ei kuitenkaan ole tarvetta, edes allergisten henkilöiden osalta, säännöllinen ylläpitosiivous ja perussiivous tilan käytön mukaan riittää.

Siskon Siivouksen ylläpitosiivouksessa keskitytään pintojen oikeanlaiseen ja riittävään puhdistukseen, suojaukseen ja hoitoon.

Siivouksella ylläpidetään tilojen toiminnalle tarvittavaa ja käyttäjien edellyttämää puhtaustasoa. Siskon Siivouksen tavoitteena on tilan käyttäjää ja toimintaa häiritsevän, haittaavan tai vaarantavan lian poisto sekä työntekijöiden työviihtyvyyden ja työturvallisuuden varmistaminen ja pintojen ennenaikaisen kulumisen ehkäisy.

Siskon Siivouksen Siivoojien perusedellytykset

Jokainen Siskon Siivouksen työntekijä ymmärtää puhtaanapitopalvelun merkityksen osana asiakkaiden kokonaispalvelua ja turvallisuutta. Ammattitaitoiset siivojamme hallitsevat hygienian perusteet, ymmärtävät infektioiden leviämistavat, käsihygienian merkityksen ja hallitsevat aseptisen työskentelytavan. Näin luomme perustan turvalliselle ja viihtyisälle toimistolle ja ennaltaehkäisemme helposti tarttuvien tautien aiheuttamia sairauslomia.

Palveluesimiehemme varmistavat puhtauspalvelumme laadun.

Esimiehemme ovat henkilöstöämme varten. Palveluesimies on hyvän palvelun laadun kannalta avainhenkilö, jonka tehtävänä on valvoa, että kohteen siivoustaso on sopimuksen mukaista. Kaikki palveluesimiehemme ovat koulutettuja ja kokeneita oman alansa ammattilaisia. Palveluesimies kiertää oman alueensa kohteet läpi kaksi kertaa kuukaudessa tehden kirjallista omavalvontaa. Kerran kuukaudessa kaikki kohteet käydään läpi asiakkaan kanssa yhteisessä laatupalaverissa.

Palveluesimiehemme rekrytoivat ja vastaavat siivoojiemme koulutuksesta ja perehdytyksestä. Palveluesimies pitää omalle työntekijätiimilleen palaverin kerran kuukaudessa jossa käydään ajankohtaiset asiat, palautteet ja laadunvalvonnan tulokset läpi, sekä kiitetään ja kannustetaan työntekijöitämme hyvästä työstä.

Kysy lisää toimistosiivouksistamme! Tulemme mielellämme kertomaan lisää.

 

Mia Blanc

Myyntipäällikkö

0500 507 634

mia.blanc@siskonsiivous.fi

PYYDÄ TARJOUS